Improve the comfort of your work with professional support

Virtual Assistant Wrocław

Do you want to develop your company, but your current duties take up too much time? Hand them over to an experienced and competent virtual assistant. Thanks to such support, you will be able to implement important activities for your company. Focus on strategic decisions and delegate time-consuming tasks to trustworthy people.

Find out more
Remote support for your business

Who is a Virtual Assistant?

Zakres obowiązków wirtualnej asystentki nie odbiega od tradycyjnego stanowiska asystentki, ale wyróżnia ją to, że swoją pracę wykonuje zdalnie. Nie oznacza to jednak, że mniej efektywnie. Ze swoimi kompetencjami i umiejętnościami włącza się wtedy, gdy jest potrzebna. To osoba doświadczona i wyspecjalizowana w szeroko rozumianej asystenturze i obsłudze klientów. Potrafi być dobrze zorganizowana, aby dostarczać efekty swojej pracy na wysokim poziomie w wymaganym czasie.

 

Check who the assistants help

Who uses the services of a virtual assistant?

Zdalna współpraca staje się powszechną formą dla osób, które chcą działać sprawniej i optymalizować procesy w swojej firmie. Wirtualna asystentka idealnie pasuje do takiego modelu zarządzania zadaniami. Kto korzysta z jej wsparcia?

  • właściciele mikrodziałalności, małych i średnich firm
  • freelancerzy
  • zagraniczne firmy lokujące swoje zespoły w Polsce
  • zespoły projektowe
  • osoby chcące szybciej rozwijać swoje biznesy
  • osoby stawiające na efektywną i elastyczną współpracę
  • zapracowane osoby gotowe oddelegować zadania na zewnątrz, aby zyskać czas na inne działania lub pasje
What will you gain by choosing a virtual assistant from Idea Place?

A comprehensive approach to your tasks

Flexible cooperation

Flexible cooperation

At Idea Place, we are at your disposal. You decide when you want to take advantage of the assistant support. We adapt to the style of business you prefer.

Short implementation time of delegated tasks

Short implementation time of delegated tasks

Your tasks have a high priority for us. You can count on our commitment and professionalism in areas important to you, especially those where timeliness is required.

Guarantee of availability and a convenient form of contact

Guarantee of availability and a convenient form of contact

By choosing a subscription in Idea Place, you get a dedicated virtual assistant you can rely on in various topics. You choose the form of contact that will be best for you (video calls, telephone, e-mail or meetings at Idea Place headquarters).

Bądź produktywny, nie zajęty

Check how we work for our clients

Virtual assistant from Idea Place - what makes us different?

Highly personalized service


You run a company, and this requires action on many levels. We adjust the scope of the service to your needs, because we know that effective solutions must be tailored to a specific business.

Commitment and many years of experience


Virtual assistant not only carries out tasks, but also shares her knowledge and experience. We go beyond the frames and get involved in your business.

Openness to challenges


Both large and small topics can be crucial to your business. We will support you in any non-standard topic because we like challenges.

High quality of service


Your virtual assistant becomes a member of your team that you can trust. You gain a person who approaches his duties reliably and professionally.

Discover the wide range of our activities

What will the virtual assistant support you with?

assistant activities


  • taking care of the company's calendar
  • organization of meetings and business trips
  • preparation of notes, presentations and summaries
  • contact with business partners

administrative activities


  • coordination of activities related to running a company
  • virtual secretariat (e-mail management, document and correspondence management, making orders)
  • handling invoices
  • organizing events

design activities


  • extensive research in industry topics
  • preparation of drafts and plans
  • the first stage of recruiting new employees (editing the content of advertisements, publishing advertisements, initial verification of candidates)

representation activities


  • support especially for foreign entities
  • company representation on the basis of a power of attorney or a proxy
Discover the offer of a virtual assistant at Idea Place

Virtual Assistant Wrocław - price list

Do you want to start an assistant cooperation with Idea Place? Choose the package that works best for your business. The time to use the package is 1 month.

SMALL package

450 PLN net

5 hours 90 pln/h*

Termin ważności:
Miesiąc od wykupienia


Dla kogo?
Dla poszukujących wsparcia w powtarzających się zadaniach.

Ask for contact

MEDIUM package

800 PLN net

10 hours 80 pln/h*

Termin ważności:
Miesiąc od wykupienia


Dla kogo?
Dla poszukujących wsparcia w powtarzających się zadaniach.

Ask for contact

LARGE package

1400 PLN net

20 hours 70 pln/h*

Termin ważności:
Miesiąc od wykupienia


Dla kogo?
Dla wymagających i gotowych oddelegować obowiązki o dużym znaczeniu dla firmy.

Ask for contact

* Net prices, which do not include 23% TAX

AGREEMENT WITHOUT LIABILITY

You decide when and what package you want to implement. Let’s talk about it.

Let's talk, what we can do for you

How to start an assistant cooperation with IdeaPlace?

As a business owner, you want to focus primarily on tasks that bring you profit. However, everyday life can draw you into a whirlwind of obligations that are not necessarily key for the company. How to change it? Delegate tasks that require regularity and repetition to an effective assistant. Learn step by step how to start working with Idea Place.

1 Tell us about your needs

Let's meet and talk. It will be a good opportunity to get to know your business needs. For our team, each company is unique, which is why we are characterized by an individual approach.

2 Let's establish the best plan

At this stage, we define the details of the cooperation. We will ask you to present the tasks that you want to delegate to the virtual assistant. If the packages we offer are not adapted to your style of work, we will prepare the one that will suit you.

3 Let us prove ourselves

Entrust our assistant with the first tasks and see that Idea Place is a partner you can trust in many fields and delegate even the most demanding tasks.

Delegując jesteś bliżej osiągnięcia celu

More about this service

Blog

What is worth knowing about the VIRTUAL ASSISTANT

Frequently Asked Questions

Have we inspired you to work in an interesting place? If you want to know more details about virtual assistant in Wrocław, check what we answer to the most frequently asked questions. Didn't find the answer to your question? Contact our employees directly.

Is using a virtual assistant profitable?

Delegating tasks is an investment with a long-term rate of return. A large part of tasks could certainly be performed by our clients personally, but they are aware that delegating tasks is profitable for them in the long run. Especially since these are activities that they most often do not like to perform or believe that entrusting it to another person will result in new ideas. As a consequence, they carry out tasks that are important from the point of view of the company's development, and are not stuck in the "trifles" that are burdensome for them. Of course, it takes time to explain something, but it is a one-time operation. We recommend preparing procedures that will help in delegating tasks for the future and will be an investment for years.

How can a virtual assistant help me?

The role of a virtual assistant is to relieve you in broadly understood administrative tasks by transferring the dimension of the existing office to the remotely managed e-office zone, support in assistant activities necessary to carry out your business matters, but also a project activity that results from the development needs of your company.

What specific tasks can I entrust to a virtual assistant?

Virtual assistant is your personal support working remotely. Therefore, you can entrust it with each task after prior introduction, providing the necessary information or data. You can find examples of specific activities within the respective scopes.

How is the support area determined?

We arrange an individual conversation with each client, which is a free consultation. During it, we will learn about your needs related to the delegation of tasks, adjusting the scope of support to specific needs. Establishing the main tasks allows us to start cooperation, which is dynamically expanded with new, additional tasks along with the client's expectations. Our support is based on flexibility and maintaining the idea of personal support, but in a remote dimension. Therefore, a virtual assistant with her duties follows the developments in your company, thus guaranteeing great comfort and readiness to quickly adapt.

Can I have a free consultation first?

Yes, we offer a free 30-minute consultation to every person interested in our offer, who would like to learn more about the idea of virtual assistant support. We offer a phone call or an online meeting on the selected communicator.

Do I have to sign a contract for the service?

Yes, we sign a contract for services due to the desire to ensure comfort in the discussed principles of cooperation, including the protection of personal data, confidentiality and transfer of copyrights.

Can I read the contract?

Getting acquainted with the contract template is possible after the first interview devoted to discussing your needs and adjusting our scope of support.

What subscriptions do you offer?

We offer three hourly subscriptions:
a) 5 hours
b) 10 hours
c) 20 hours.
Each package is valid for one month.

Do I always have to choose the same subscription?

No, it's up to you to decide which subscription is most optimal for you for the next month.

What if the subscription is over and there still are tasks to be done? Is the fee charged automatically?

Your assistant supervises the condition of your package being in constant contact with you. In a situation where the package expires and there are still tasks to be performed, she informs you about it, wanting to select the next package, thanks to which she will be able to complete the task.

How does the start of cooperation with a Virtual Assistant look like?

After signing the contract and paying for the selected package, you will be assigned a Virtual Assistant who will arrange a phone call or videoconference with you. During the conversation, you will determine the rules of cooperation, the scope of tasks you want to delegate to us, the method of communication and assigning tasks. e-mail confirmation of the established rules.
The time devoted to the organizational interview is not deducted from the package you purchased. We want to get to know you and your company as best as possible, because it will allow us to improve our cooperation and establish its rules.

Will I only work with one Virtual Assistant?

Yes, a specific assistant will be at your disposal to act as your personal support. Together with your assistant, you will discuss the tasks each time and she will be responsible for their diligent implementation. You will be in constant contact to maintain the most effective level of communication.

How will I communicate with my Virtual Assistant?

We offer contact by phone, e-mail, video or using a dedicated project management program. We individually determine the method of communication that is most appropriate to your preferences or a specific type of task.

What hours and days can I count on contact with the Virtual Assistant?

We are at your disposal from Monday to Friday, 9:00 a.m. to 5:00 p.m.

How to prepare for a conversation with the Virtual Assistant?

Wirtualna asystentka to duże wsparcie w codziennych zadaniach i wymagających projektach. Zanim jednak zyskasz partnera, który przejmie część obowiązków, powinieneś dobrze przygotować się do pierwszego spotkania. Po pierwsze dokładnie przeanalizuj swoje potrzeby i zastanów się, które zadania są warte oddelegowania. Każdego dnia Twój kalendarz wypełniony jest po brzegi obowiązkami. Z pewnością są wśród nich takie, których nie lubisz i nie chcesz wykonywać, albo takie, które są bardzo czasochłonne. Zrób listę z konkretnymi przykładami, które przedstawisz wirtualnej asystentce podczas konsultacji.

Czy wiesz, ile dokładnie czasu zajmują Ci każdego dnia powtarzalne zadania? Warto to sprawdzić, aby poprawić optymalizację czasu pracy i zweryfikować, jak dużego wsparcia od wirtualnej asystentki potrzebujesz. Dobrym ćwiczeniem jest przez kilka dni szczegółowo mierzyć czas swojej pracy przy pomocy dostępnych narzędzi lub aplikacji. Wówczas dowiesz się, ile tak naprawdę Twojej uwagi wymagają poszczególne obowiązki. To będzie też cenna informacja dla zdalnej asystentki i pozwoli oszacować jej, jak bardzo powinna zaangażować się w pracę dla Twojej firmy.

Dobre przygotowanie do rozmowy z wirtualną asystentką jest kluczowe. Gdy zostaną przedstawione  konkretne potrzeby, wirtualna asystentka będzie mogła zweryfikować, czy jej kompetencje i umiejętności są na odpowiednim poziomie, aby wesprzeć Twój biznes.

First meeting with the Virtual Assistant - what is worth specifying?

W Idea Place klientom zainteresowanym usługą wirtualnej asystentki oferujemy bezpłatną 30-minutową konsultację. To spotkanie odbywa się w dogodnej dla klienta formie – proponujemy rozmowę telefoniczną, spotkanie online lub wizytę w naszej siedzibie. To przede wszystkim okazja do tego, aby się poznać oraz omówić formę i zakres potencjalnej współpracy.

Chcemy zrozumieć specyfikę prowadzonego przez Ciebie biznesu, aby dopasować dyspozycyjność wirtualnej asystentki i obszary, w których będzie działać dla Twojej firmy. Niektóre z zadań są zadaniami ciągłymi i regularnymi, inne mogą pojawiać się nagle i wymagać szybkiego wykonania. W każdym z tych przypadków ważne jest określenie, jak będą realizowane. Równie ważny jest sposób komunikacji i ustalenie, z jakich komunikatorów będziecie korzystać, współpracując przy zadaniach i projektach. Z pewnością Twoja firma ma pewien pakiet narzędzi, które powinna poznać również wirtualna asystentka. Dzięki temu dołączenie do wypracowanych już procesów w firmie będzie dla niej zdecydowanie łatwiejsze.

Virtual Assistant - why is it a good partner for your business?

Dobra organizacja pracy, terminowa realizacja zadań i chęć do podejmowania wyzwań – to tylko niektóre z cech, które definiują profesjonalną asystentkę. Powinna być to również osoba godna zaufania. Zadania, które zostają jej powierzone, mogą wymagać np. zachowania poufności. Właśnie takie podejście i profesjonalne wsparcie asystenckie znajdziesz w Idea Place. Jeżeli chcesz zyskać partnera, który odciąży Cię w obowiązkach i zaangażuje się w firmowe zadania, to omówmy się na bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o potrzebach Twojego biznesu.