Czy korzystanie z wirtualnej asystentki i delegowanie zadań jest opłacalne?
Delegowanie zadań jest inwestycją z długofalową stopą zwrotu. Duża część zlecanych zadań z pewnością mogłaby być wykonywana osobiście przez naszych Klientów. Mają oni jednak świadomość, że w dłuższej perspektywie delegowanie zadań jest dla nich opłacalne. Zwłaszcza że najczęściej jest tutaj mowa o oddelegowaniu zadań, których nie lubią wykonywać lub wierzą, że powierzenie ich innej osobie, zaowocuje nowymi pomysłami, czy umożliwieniem aktywności w obszarach, w których się specjalizują. W konsekwencji Klienci realizują istotne z punktu widzenia rozwoju firmy zadania i nie poświęcają uwagi na „drobiazgi”, które im ciążą. Oczywiście przekazanie obowiązków zajmuje czas, ale jest to czynność jednorazowa. Rekomendujemy przygotowanie procedur, które pomogą w delegowaniu zadań na przyszłość i będą inwestycją na lata.
W czym może mi pomóc wirtualna asystentka?
Rolą wirtualnej asystentki jest odciążenie Cię w szeroko rozumianych zadaniach administracyjnych, co jest związane z przeniesieniem wymiaru dotychczasowego biura do strefy e-biura zarządzanego zdalnie, wsparcie w działaniach asystenckich niezbędnych do realizacji Twoich spraw biznesowych, ale też działanie projektowe, które wynika z potrzeb rozwoju Twojej firmy.
Jakie konkretne zadania mogę powierzyć wirtualnej asystentce?
Wirtualna asystentka jest Twoim osobistym wsparciem działającym zdalnie. Możesz zatem powierzyć jej każde zadanie po uprzednim wprowadzeniu, przekazaniu niezbędnych informacji, czy danych. Przykłady konkretnych działań w ramach odpowiednich zakresów możesz znaleźć
tutaj.
W jaki sposób ustalany jest obszar wsparcia?
Z każdym Klientem podejmujemy indywidualną rozmowę, która jest bezpłatną konsultacją. Podczas niej poznajemy Twoje potrzeby związane z oddelegowaniem zadań. Ustalenie głównych zadań pozwala nam na rozpoczęcie współpracy, która w sposób dynamiczny, wraz z oczekiwaniami Klienta jest rozszerzana o nowe, dodatkowe zadania. Nasze wsparcie polega na elastyczności i utrzymywaniu idei osobistego wsparcia, ale w wymiarze zdalnym. Wirtualna asystentka swoimi obowiązkami podąża zatem za rozwojem sytuacji w Twojej firmie, gwarantując tym samym duży komfort i gotowość do szybkiego dostosowywania się.
Czy można skorzystać z bezpłatnej konsultacji?
Tak, każdej osobie zainteresowanej naszą usługą i chcącej poznać bliżej ideę wirtualnego wsparcia asystenckiego oferujemy bezpłatną 30-minutową konsultację. Proponujemy rozmowę telefoniczną lub spotkanie online na wybranym komunikatorze.
Czy podczas realizacji usługi obowiązuje umowa?
Tak, podpisujemy umowę na świadczenie usług z uwagi na chęć zapewnienia komfortu w omówionych zasadach współpracy, w tym ochrony danych osobowych, poufności czy przeniesienia praw autorskich.
Czy mogę zapoznać się z treścią umowy?
Zapoznanie się ze wzorem umowy jest możliwe po odbyciu pierwszej rozmowy poświęconej omówieniu Twoich potrzeb i dopasowaniu naszego zakresu wsparcia.
Jakie pakiety oferujecie?
Oddajemy do dyspozycji 3 pakiety godzinowe:
a) 5 godzin
b) 10 godzin
c) 20 godzin.
Każdy z pakietów jest ważny miesiąc od jego aktywowania.
Czy muszę wybierać zawsze taki sam pakiet godzin?
Nie, do Ciebie należy decyzja o tym, jaki zakres wsparcia godzinowego będzie optymalny na kolejny miesiąc.
Co, kiedy skończył się pakiet, a zostały zadania do zrealizowania? Czy opłata pobierana jest automatycznie?
Asystentka nadzoruje stan Twojego pakietu, będąc z Tobą w stałym kontakcie. W sytuacji, kiedy pakiet kończy swoją ważność, a zostały jeszcze zadania do wykonania, informuje Cię o tym, chcąc ustalić wybór kolejnego pakietu, dzięki któremu zadanie będzie można zrealizować do końca.
Jak wygląda rozpoczęcie współpracy z wirtualną asystentką?
Po podpisaniu umowy i opłaceniu z góry wybranego pakietu zostanie Ci przydzielona wirtualna asystentka, która umówi się z Tobą na rozmowę telefoniczną lub wideokonferencję. Podczas rozmowy ustalicie zasady współpracy, zakres zadań, które chcesz oddelegować, sposób komunikacji i przydzielania zadań. Po rozmowie otrzymasz potwierdzenie mailowe ustalonych reguł. Czas przeznaczony na rozmowę organizacyjną nie jest odejmowany od zakupionego przez Ciebie pakietu. Zależy nam na tym, żeby jak najlepiej poznać Ciebie i Twoją firmę, ponieważ to pozwoli usprawnić naszą współpracę i ustalić jej zasady.
Czy będę pracować tylko z jedną wirtualną asystentką?
Tak, do Twojej dyspozycji będzie konkretna asystentka, która pełni rolę Twojego osobistego wsparcia. Wspólnie ze swoją asystentką będziecie każdorazowo omawiać zadania i to ona będzie odpowiadała za ich sumienną realizację. Pozostaniecie w stałym kontakcie, by utrzymywać maksymalnie efektywny poziom komunikacji.
Jak będę komunikować się z moją wirtualną asystentką?
Oferujemy kontakt telefoniczny, mailowy, wideo lub za pomocą dedykowanego programu do zarządzania projektami. Indywidualnie ustalamy sposób komunikacji, który jest najbardziej dopasowany do Twoich preferencji lub też konkretnego typu zadania.
W jakich godzinach i dniach mogę liczyć na kontakt z wirtualną asystentką?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00.