Popraw komfort swojej pracy z profesjonalnym wsparciem

Wirtualna asystentka - Wrocław

Chcesz rozwijać swoją firmę, ale bieżące obowiązki zajmują Ci za dużo czasu? Przekaż je doświadczonej i kompetentnej wirtualnej asystentce. Dzięki takiemu wsparciu zyskasz możliwość realizacji ważnych działań dla swojej firmy. Skup się na strategicznych decyzjach, a czasochłonne zadania oddaj osobom godnym zaufania.

Poznaj szczegóły
Zdalne wsparcie dla Twojej firmy

Kim jest asystentka wirtualna?

Zakres obowiązków wirtualnej asystentki nie odbiega od tradycyjnego stanowiska asystentki, ale wyróżnia ją to, że swoją pracę wykonuje zdalnie. Nie oznacza to jednak, że mniej efektywnie. Ze swoimi kompetencjami i umiejętnościami włącza się wtedy, gdy jest potrzebna. To osoba doświadczona i wyspecjalizowana w szeroko rozumianej asystenturze i obsłudze klientów. Potrafi być dobrze zorganizowana, aby dostarczać efekty swojej pracy na wysokim poziomie w wymaganym czasie.

Sprawdź, komu pomagają asystentki

Kto korzysta z usług wirtualnej asystentki?

Zdalna współpraca staje się powszechną formą dla osób, które chcą działać sprawniej i optymalizować procesy w swojej firmie. Zdalna asystentka idealnie pasuje do takiego modelu zarządzania zadaniami. Kto korzysta z jej wsparcia?

  • właściciele mikrodziałalności, małych i średnich firm
  • freelancerzy
  • zagraniczne firmy lokujące swoje zespoły w Polsce
  • zespoły projektowe
  • osoby chcące szybciej rozwijać swoje biznesy
  • osoby stawiające na efektywną i elastyczną współpracę
  • zapracowane osoby gotowe oddelegować zadania na zewnątrz, aby zyskać czas na inne działania lub pasje
Kluczowe korzyści wirtualnej asystentki

Co zyskasz wybierając wirtualną asystentkę z IdeaPlace?

Elastyczną współpracę

Elastyczną współpracę

W IdeaPlace jesteśmy do Twojej dyspozycji. To Ty decydujesz, kiedy chcesz skorzystać z asystenckiego wsparcia. Dostosowujemy się do stylu prowadzenia biznesu, który preferujesz.

Krótki czas realizacji oddelegowanych zadań

Krótki czas realizacji oddelegowanych zadań

Twoje zadania mają dla nas wysoki priorytet realizacji. Możesz liczyć na nasze zaangażowanie i profesjonalizm w ważnych dla Ciebie obszarach, zwłaszcza tych, gdzie wymagana jest terminowość.

Gwarancję dostępności i dogodną formę kontaktu

Gwarancję dostępności i dogodną formę kontaktu

Decydując się na pakiet w IdeaPlace zyskujesz dedykowaną wirtualną asystentkę, na której możesz polegać w różnych tematach. To Ty wybierasz formę kontaktu, która będzie dla Ciebie najlepsza.

Bądź produktywny, nie zajęty

DLACZEGO WARTO WYBRAĆ IDEAPLACE

Wirtualna asystentka z IdeaPlace – co nas wyróżnia?

Wysoce spersonalizowana usługa


Prowadzisz firmę, a to wymaga działań na wielu płaszczyznach. Dostosowujemy zakres usługi do Twoich potrzeb, ponieważ wiemy, że skuteczne rozwiązania muszą być skrojone pod konkretny biznes.

Zaangażowanie i wieloletnie doświadczenie


Wirtualne asystentki nie tylko realizują zadania, ale także dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Wychodzimy poza schematy i angażujemy się w Twój biznes.

Otwartość na wyzwania


Zarówno duże, jak i mniejsze tematy mogą być kluczowe dla Twojego biznesu. Będziemy Cię wspierać w każdym niestandardowym temacie, ponieważ lubimy wyzwania.

Wysoka jakość obsługi


Wirtualna asystentka staje się członkiem Twojego zespołu, któremu możesz zaufać. Zyskujesz osobę, która rzetelnie i profesjonalnie podchodzi do swoich obowiązków.

Odkryj szeroki zakres naszych usług

W czym wesprą Cię wirtualne asystentki?

Wirtualna asystentka jest zdalną pomocą dla przedsiębiorców, którzy chcieliby szybciej rozwijać swój biznes. Sprawdź, jak ich wspieramy.

Działania asystenckie


  • dbałość o firmowy kalendarz
  • organizacja spotkań i podróży służbowych
  • przygotowywanie notatek, prezentacji i podsumowań
  • kontakt z partnerami biznesowymi

Działania administracyjne


  • koordynacja działań związanych z prowadzeniem firmy
  • wirtualny sekretariat (obsługa skrzynki mailowej, zarządzanie dokumentami, dokonywanie zamówień)
  • obsługa faktur
  • organizacja eventów

Działania projektowe


  • szeroki research w branżowych tematach
  • przygotowywanie konspektów i planów
  • pierwszy etap rekrutacji nowych pracowników (redagowanie treści ogłoszeń, publikacja ogłoszeń, wstępna weryfikacja kandydatów)

Działania reprezentacyjne


  • wsparcie zwłaszcza dla zagranicznych podmiotów
  • reprezentacja firmy na podstawie pełnomocnictwa lub przekazania prokury
Wybierz dla siebie najlepszą ofertę

Wirtualna asystentka Wrocław – cennik

Chcesz rozpocząć asystencką współpracę z IdeaPlace? Wybierz pakiet, który będzie najlepszy dla Twojej firmy.

Pakiet Small

550 zł

5 godzin 110 zł/h*

Termin ważności:
Miesiąc od wykupienia


Dla kogo?
Dla poszukujących wsparcia w powtarzających się zadaniach.

Zamów kontakt

Pakiet Medium

1000 zł

10 godzin 100 zł/h*

Termin ważności:
Miesiąc od wykupienia


Dla kogo?
Dla poszukujących wsparcia w powtarzających się zadaniach.

Zamów kontakt

Pakiet Large

1800 zł

20 godzin 90 zł/h*

Termin ważności:
Miesiąc od wykupienia


Dla kogo?
Dla wymagających i gotowych oddelegować obowiązki o dużym znaczeniu dla firmy.

Zamów kontakt

* Wszystkie podane koszty to ceny netto, do których należy doliczyć 23% VAT.

UMOWA BEZ ZOBOWIĄZAŃ

Ty decydujesz, kiedy i jaki pakiet chcesz zrealizować. Porozmawiajmy o tym.

Dowiedz się więcej na dobry początek

Jak zacząć asystencką współpracę z IdeaPlace?

Jako właściciel firmy chcesz przede wszystkim poświęcać uwagę zadaniom, które przynoszą zyski. Codzienność potrafi jednak wciągnąć w wir obowiązków niekoniecznie kluczowych dla firmy. Jak to zmienić? Przekaż obowiązki wymagające systematyczności i powtarzalności skutecznej asystentce. Dowiedz się krok po kroku, jak zacząć współpracę z IdeaPlace.

1 Powiedz nam, jak możemy Ci pomóc

Spotkajmy się i porozmawiajmy. Będzie to dobra okazja, aby poznać Twoje biznesowe potrzeby. Dla naszego zespołu każda firma jest wyjątkowa, dlatego charakteryzuje nas indywidualne podejście.

2 Ustalmy najlepszy plan

Na tym etapie określamy szczegóły współpracy. Poprosimy Cię o przedstawienie zadań, które chcesz przekazać wirtualnej asystentce. Jeżeli oferowane przez nas pakiety, nie są dostosowane do Twojego stylu pracy, przygotujemy taki, który będzie odpowiedni.

3 Pozwól nam się wykazać

Powierz naszej asystentce pierwsze zadania i przekonaj się, że IdeaPlace to partner, któremu można zaufać na wielu polach i oddelegować nawet najbardziej wymagające zadania.

CO SĄDZĄ O NAS INNI?

Nasi klienci

Zaufało nam już 1500 klientów z całego świata. Dbamy o długoterminowe partnerskie relacje i zawsze staramy się dopasować usługi do potrzeb biznesów i pracowników naszych klientów.

Delegując jesteś bliżej osiągnięcia celu

Więcej na temat tej usługi

Dowiedz się więcej

Co warto wiedzieć o WIRTUALNEJ ASYSTENTCE

Najczęściej zadawane pytania

Chcesz dowiedzieć się, w jakich jeszcze zawodowych obowiązkach może wyręczyć Cię asystent wirtualny / asystent online oraz jakie korzyści przyniesie taki model współpracy? Odpowiadamy na najważniejsze pytania i jesteśmy otwarci na te, które chcesz zadać. Skontaktuj się z naszym zespołem i dowiedz się więcej.

Czy korzystanie z wirtualnej asystentki i delegowanie zadań jest opłacalne?

Delegowanie zadań jest inwestycją z długofalową stopą zwrotu. Duża część zlecanych zadań z pewnością mogłaby być wykonywana osobiście przez naszych Klientów. Mają oni jednak świadomość, że w dłuższej perspektywie delegowanie zadań jest dla nich opłacalne. Zwłaszcza że najczęściej jest tutaj mowa o oddelegowaniu zadań, których nie lubią wykonywać lub wierzą, że powierzenie ich innej osobie, zaowocuje nowymi pomysłami, czy umożliwieniem aktywności w obszarach, w których się specjalizują. W konsekwencji Klienci realizują istotne z punktu widzenia rozwoju firmy zadania i nie poświęcają uwagi na „drobiazgi”, które im ciążą. Oczywiście przekazanie obowiązków zajmuje czas, ale jest to czynność jednorazowa. Rekomendujemy przygotowanie procedur, które pomogą w delegowaniu zadań na przyszłość i będą inwestycją na lata.

W czym może mi pomóc asystentka zdalna?

Rolą wirtualnej asystentki jest odciążenie Cię w szeroko rozumianych zadaniach administracyjnych, co jest związane z przeniesieniem wymiaru dotychczasowego biura do strefy e-biura zarządzanego zdalnie, wsparcie w działaniach asystenckich niezbędnych do realizacji Twoich spraw biznesowych, ale też działanie projektowe, które wynika z potrzeb rozwoju Twojej firmy.

Jakie konkretne zadania mogę powierzyć wirtualnej asystentce?

Wirtualna asystentka jest Twoim osobistym wsparciem działającym zdalnie. Możesz zatem powierzyć jej każde zadanie po uprzednim wprowadzeniu, przekazaniu niezbędnych informacji, czy danych. Może one obejmować zadania z zakresu: research informacji, pomocy przy prowadzeniu firmy, zarządzanie projektami, korekta tekstów czy wsparcie w obszarze mediów społecznościowych. Przykłady konkretnych działań w ramach odpowiednich zakresów możesz znaleźć<a href=”#support”> tutaj. </a>

W jaki sposób ustalany jest obszar wsparcia?

Z każdym Klientem podejmujemy indywidualną rozmowę, która jest bezpłatną konsultacją. Podczas niej poznajemy Twoje potrzeby związane z oddelegowaniem zadań. Ustalenie głównych zadań pozwala nam na rozpoczęcie współpracy, która w sposób dynamiczny, wraz z oczekiwaniami Klienta jest rozszerzana o nowe, dodatkowe zadania. Nasze wsparcie polega na elastyczności i utrzymywaniu idei osobistego wsparcia, ale w wymiarze zdalnym. W zawodzie wirtualnej asystentki ważne jest podążanie za rozwojem sytuacji w Twojej firmie, gwarantując tym samym duży komfort i gotowość do szybkiego dostosowywania się.

Czy można skorzystać z bezpłatnej konsultacji?

Tak, każdej osobie zainteresowanej naszą usługą i chcącej poznać bliżej ideę wirtualnego wsparcia asystenckiego oferujemy bezpłatną 30-minutową konsultację. Proponujemy rozmowę telefoniczną lub spotkanie online na wybranym komunikatorze.

Czy podczas realizacji usługi obowiązuje umowa?

Tak, podpisujemy umowę na świadczenie usług z uwagi na chęć zapewnienia komfortu w omówionych zasadach współpracy, w tym ochrony danych osobowych, poufności czy przeniesienia praw autorskich.

Czy mogę zapoznać się z treścią umowy?

Zapoznanie się ze wzorem umowy jest możliwe po odbyciu pierwszej rozmowy poświęconej omówieniu Twoich potrzeb i dopasowaniu naszego zakresu wsparcia.

Jakie pakiety oferujecie?

Oddajemy do dyspozycji 3 pakiety godzinowe:<br>
a) 5 godzin<br>
b) 10 godzin<br>
c) 20 godzin.<br>
Każdy z pakietów jest ważny miesiąc od jego aktywowania.

Czy muszę wybierać zawsze taki sam pakiet godzin?

Nie, do Ciebie należy decyzja o tym, jaki zakres wsparcia godzinowego będzie optymalny na kolejny miesiąc.

Co, kiedy skończył się pakiet, a zostały zadania do zrealizowania? Czy opłata pobierana jest automatycznie?

Asystentka nadzoruje stan Twojego pakietu, będąc z Tobą w stałym kontakcie. W sytuacji, kiedy pakiet kończy swoją ważność, a zostały jeszcze zadania do wykonania, informuje Cię o tym, chcąc ustalić wybór kolejnego pakietu, dzięki któremu zadanie będzie można zrealizować do końca.

Jak wygląda rozpoczęcie współpracy w branży wirtualnej asysty?

Po podpisaniu umowy i opłaceniu z góry wybranego pakietu zostanie Ci przydzielona wirtualna asystentka, która umówi się z Tobą na rozmowę telefoniczną lub wideokonferencję. Podczas rozmowy ustalicie zasady współpracy, zakres zadań, które chcesz oddelegować, sposób komunikacji i przydzielania zadań. Po rozmowie otrzymasz potwierdzenie mailowe ustalonych reguł. Czas przeznaczony na rozmowę organizacyjną nie jest odejmowany od zakupionego przez Ciebie pakietu. Zależy nam na tym, żeby jak najlepiej poznać Ciebie i Twoją firmę, ponieważ to pozwoli usprawnić naszą współpracę i ustalić jej zasady.

Czy będę pracować tylko z jedną wirtualną asystentką?

Tak, do Twojej dyspozycji będzie konkretna asystentka, która pełni rolę Twojego osobistego wsparcia. Wspólnie ze swoją asystentką będziecie każdorazowo omawiać zadania i to ona będzie odpowiadała za ich sumienną realizację. Pozostaniecie w stałym kontakcie, by utrzymywać maksymalnie efektywny poziom komunikacji.

Jak będę komunikować się z moją asystentką wirtualną?

Oferujemy kontakt telefoniczny, mailowy, wideo lub za pomocą dedykowanego programu do zarządzania projektami. Indywidualnie ustalamy sposób komunikacji, który jest najbardziej dopasowany do Twoich preferencji lub też konkretnego typu zadania.

W jakich godzinach i dniach mogę liczyć na kontakt z wirtualną asystentką?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00.

Czym jest wirtualny sekretariat / sekretariat online?

Sekretariat online, znany również jako wirtualny sekretariat, to usługa zapewniana przez Idea Place we Wrocławiu. Polega ona na outsourcingu i zdalnym zarządzaniu zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi, które tradycyjnie wykonuje sekretarka w biurze. Dzięki temu przedsiębiorcy i firmy mogą skorzystać z profesjonalnej pomocy bez konieczności zatrudniania stałego pracownika. Wirtualne asystentki często korzystają z zaawansowanych narzędzi technologicznych i komunikacyjnych, aby efektywnie wykonywać swoje zadania.

Zdalny asystent – czy warto skorzystać z usługi?

Zdalna sekretarka pozwala zaoszczędzić czas i koszty rekrutacji oraz szkolenia pracownika. Wirtualne asystentki są elastyczne i mogą dostosować się do zmieniających się potrzeb biznesowych. Zapewniają profesjonalną obsługę klientów i umożliwiają skoncentrowanie się na głównych zadaniach biznesowych. To rozwiązanie sprzyja efektywności i wygodzie, szczególnie dla przedsiębiorców i firm, które potrzebują wsparcia administracyjnego bez konieczności zatrudniania stałego pracownika.

Jak przygotować się do rozmowy z wirtualną asystentką?

Wirtualna asystentka to duże wsparcie w codziennych zadaniach i wymagających projektach. Zanim jednak zyskasz partnera, który przejmie część obowiązków, powinieneś dobrze przygotować się do pierwszego spotkania. Po pierwsze dokładnie przeanalizuj swoje potrzeby i zastanów się, które zadania są warte oddelegowania. Każdego dnia Twój kalendarz wypełniony jest po brzegi obowiązkami. Z pewnością są wśród nich takie, których nie lubisz i nie chcesz wykonywać, albo takie, które są bardzo czasochłonne. Zrób listę z konkretnymi przykładami, które przedstawisz wirtualnej asystentce podczas konsultacji.

Czy wiesz, ile dokładnie czasu zajmują Ci każdego dnia powtarzalne zadania? Warto to sprawdzić, aby poprawić optymalizację czasu pracy i zweryfikować, jak dużego wsparcia od wirtualnej asystentki potrzebujesz. Dobrym ćwiczeniem jest przez kilka dni szczegółowo mierzyć czas swojej pracy przy pomocy dostępnych narzędzi lub aplikacji. Wówczas dowiesz się, ile tak naprawdę Twojej uwagi wymagają poszczególne obowiązki. To będzie też cenna informacja dla zdalnej asystentki i pozwoli oszacować jej, jak bardzo powinna zaangażować się w pracę dla Twojej firmy.

Dobre przygotowanie do rozmowy z wirtualną asystentką jest kluczowe. Gdy zostaną przedstawione  konkretne potrzeby, wirtualna asystentka będzie mogła zweryfikować, czy jej kompetencje i umiejętności są na odpowiednim poziomie, aby wesprzeć Twój biznes.

Pierwsze spotkanie z wirtualną asystentką – co warto ustalić?

W Idea Place klientom zainteresowanym usługą wirtualnej asystentki oferujemy bezpłatną 30-minutową konsultację. To spotkanie odbywa się w dogodnej dla klienta formie – proponujemy rozmowę telefoniczną, spotkanie online lub wizytę w naszej siedzibie. To przede wszystkim okazja do tego, aby się poznać oraz omówić formę i zakres potencjalnej współpracy.

Chcemy zrozumieć specyfikę prowadzonego przez Ciebie biznesu, aby dopasować dyspozycyjność wirtualnej asystentki i obszary, w których będzie działać dla Twojej firmy. Niektóre z zadań są zadaniami ciągłymi i regularnymi, inne mogą pojawiać się nagle i wymagać szybkiego wykonania. W każdym z tych przypadków ważne jest określenie, jak będą realizowane. Równie ważny jest sposób komunikacji i ustalenie, z jakich komunikatorów będziecie korzystać, współpracując przy zadaniach i projektach. Z pewnością Twoja firma ma pewien pakiet narzędzi, które powinna poznać również wirtualna asystentka. Dzięki temu dołączenie do wypracowanych już procesów w firmie będzie dla niej zdecydowanie łatwiejsze.

Wirtualna asystentka – dlaczego to dobry partner dla Twojego biznesu?

Dobra organizacja pracy, terminowa realizacja zadań i chęć do podejmowania wyzwań – to tylko niektóre z cech, które definiują profesjonalną asystentkę. Powinna być to również osoba godna zaufania. Zadania, które zostają jej powierzone, mogą wymagać np. zachowania poufności. Właśnie takie podejście i profesjonalne wsparcie asystenckie znajdziesz w Idea Place. Jeżeli chcesz zyskać partnera, który odciąży Cię w obowiązkach i zaangażuje się w firmowe zadania, to omówmy się na bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o potrzebach Twojego biznesu.

Zostaw kontakt, odezwiemy się do Ciebie!

    Close