Czy Twoja firma potrzebuje adresu, który wyróżni ją na tle konkurencji? Wybierz miejsce w samym sercu Wrocławia. Prestiżowy adres dla siedziby to dobry początek. W IdeaPlace zyskujesz coś jeszcze… Wspieramy Cię w codziennej pracy i umożliwiamy korzystanie z przestrzeni biurowych. Dostosujemy usługę wirtualnego biura do Twoich potrzeb.
Poznaj szczegółyAdres siedziby, który liczy się w biznesie
Oferujemy Twojej firmie adres w samym centrum stolicy Dolnego Śląska. Zyskujesz lokalizację, która pozytywnie wpłynie na wizerunek działalności i odegra znaczenie w kontakcie z klientami. Plac Solny 15 to miejsce rozpoznawalne na mapie Wrocławia. Udostępniamy adres do korespondencji, rejestracji i celów marketingowych.
Kompleksowa obsługa korespondencji
W IdeaPlace zaproponujemy Ci najdogodniejszy sposób odbioru i przekazywania firmowej poczty. To Ty decydujesz, jaki rodzaj korespondencji możemy odebrać. Szybko i sprawnie powiadomimy Cię o nowym liście lub przesyłce i zadbamy o to, aby Twoja poczta była bezpieczna. Ponadto w dowolnym momencie możesz zmienić i dopasować do siebie warunki obsługi korespondencyjnej.
Wiele usług w jednym miejscu
U nas znajdziesz profesjonalne sale biznesowe dla kameralnych spotkań i wieloosobowych szkoleń z serwisem oraz cateringiem. Wsparciem przy codziennej organizacji firmy będzie wirtualna asystentka, a gdy zechcesz popracować w biurze, masz możliwość wynajmu biura lub stanowiska coworkingowego. W jednym miejscu korzystasz z wielu przydatnych usług.
Właściwy adres ma znaczenie
Optymalizacja kosztów
Wiemy, jak ważne jest mądre zarządzanie finansami firmy. Wirtualne biuro pozwala na optymalizację kosztów związanych z prowadzeniem biznesu. W atrakcyjnej cenie dostajesz pakiet usług na wysokim poziomie. To rozwiązanie m.in. dla właścicieli firm, dla których wynajęcie biura w tradycyjny sposób może być nieopłacalne.
Wsparcie specjalistów
W IdeaPlace ważne są relacje. Na przestrzeni lat udało się nam wypracować wartościowe kontakty z szerokim gronem specjalistów. Z ich wiedzy i doświadczenia może skorzystać także Twoja firma. Współpracujemy m.in. z prawnikami, doradcami podatkowymi, księgowymi i tłumaczami.
Zaufanie i dyskrecja
Działamy na rynku od wielu lat i cieszymy się zaufaniem instytucji publicznych, którym podlegamy i z którymi współpracujemy. Nasza oferta to odpowiedź na współczesne potrzeby przedsiębiorców. Ponadto przywiązujemy olbrzymią wagę do dyskrecji i dbałości o Twoją korespondencję oraz dokumentację firmy. W IdeaPlace masz pewność, że firmowe dokumenty są bezpieczne.
Prestiżowa lokalizacja
Otrzymujesz wirtualny adres, który jest w centrum wydarzeń biznesowych i kulturalnych. Plac Solny 15 jest zlokalizowany blisko wrocławskiego rynku. To najlepiej skomunikowana część miasta z łatwym i szybkim dojazdem. Sprawdź, jak do nas dojechać oraz jakie kluczowe punkty znajdują się w pobliżu IdeaPlace, odwiedzając mapę w dziale Kontakt.
Pakiet Bronze
200 zł
miesięcznie przy PAKIECIE ROCZNYM OSZCZĘDNOŚĆ 1080 ZŁ240 zł miesięcznie przy płatności półrocznej lub 290 zł miesięcznie*
Pakiet Silver
260 zł
miesięcznie przy PAKIECIE ROCZNYM OSZCZĘDNOŚĆ 1080 ZŁ300 zł miesięcznie przy płatności półrocznej lub 350 zł miesięcznie**
Pakiet Gold
560 zł
miesięcznie przy PAKIECIE ROCZNYM OSZCZĘDNOŚĆ 2280 ZŁ620 zł miesięcznie przy płatności półrocznej lub 750 zł miesięcznie*
* Wszystkie podane koszty to ceny netto, do których należy doliczyć 23% VAT.
Gdy skontaktujesz się z naszą firmą, przedstawimy Ci szczegółową ofertę i omówimy warunki współpracy. Wyjaśnimy w szczegółach, czym jest wirtualne biuro w IdeaPlace i rozwiejemy wszelkie wątpliwości. Czekamy na Twoje pytania.
Zależy nam na tym, aby dobrze poznać Twój biznes. Dzięki tej wiedzy wybierzemy dla Ciebie najlepszy pakiet usług. Przekonasz się, że nasza oferta jest kompleksowa, elastyczna i dopasowana do różnych typów działalności.
Podpisanie umowy oznacza, że właśnie rozpoczęliśmy współpracę. Od tego momentu możesz posługiwać się naszym adresem do celów rejestracji, korespondencji i reklamy swojej firmy oraz korzystać z usług dostępnych w pakiecie.
Zaufało nam już 1500 klientów z całego świata. Dbamy o długoterminowe partnerskie relacje i zawsze staramy się dopasować usługi do potrzeb biznesów i pracowników naszych klientów.
Zaufanie i wiarygodność.
Masz dodatkowe pytania dotyczące wynajęcia wirtualnego biura we Wrocławiu? Sprawdź odpowiedzi poniżej. Jeżeli nie znajdziesz interesującej Cię informacji, skontaktuj się z naszymi pracownikami. Chętnie porozmawiamy o tym, co możemy dla Ciebie zrobić.
Urząd Skarbowy Wrocław – Stare Miasto, ul. Inowrocławska 4, 53-654 Wrocław.
Kwota za miesięczną usługę uzależniona jest od wybranego pakietu oraz wariantu płatności. Oferujemy przy płatności za pół roku 1 miesiąc gratis, więc zapłacisz za 5 miesięcy, a 1 otrzymasz bezpłatnie w ramach współpracy. Przy płatności za rok z góry oferujemy aż 3 miesiące gratis, więc zapłacisz jedynie za 9, a 3 kolejne otrzymujesz od nas bezpłatnie.
Należy zawrzeć z nami umowę na usługi biurowe, w ramach których świadczymy usługę rejestracji oraz odbiór korespondencji wraz z opcjonalnym dostępem do innych dodatkowych usług, z których możesz skorzystać wtedy, kiedy potrzebujesz.
Od dnia podpisania umowy posiadasz prawo do adresu rejestracyjnego oraz korespondencyjnego Plac Solny 15, 50-062 Wrocław, którym możesz swobodnie dysponować celem przerejestrowania oraz kierowania swojej poczty. Po wpłynięciu jakiegokolwiek listu lub przesyłki otrzymasz od nas powiadomienie drogą mailową. Możesz wówczas otrzymać również skan zawartości listu lub uzyskać informację o zawartości przesyłki. Posiadasz również prawo do korzystania z naszych dodatkowych usług: wynajmu sal biznesowych oraz szkoleniowych, miejsca do pracy w strefie coworkingu lub biur serwisowanych, czy też wsparcia wirtualnej asystentki. Wszystkie wspomniane możliwości są opcjonalne, co oznacza, że korzystasz z nich wtedy, gdy potrzebujesz i płacisz za realnie wykorzystaną usługę.
Przede wszystkim prestiż, ponieważ dysponujesz reprezentacyjnym adresem w centrum Wrocławia oraz ogromny komfort w oddelegowaniu usługi odbioru poczty, którą świadczymy dla Ciebie w trybie ciągłym. Zyskujesz zatem na wizerunku, optymalizujesz koszty oraz cieszysz się spokojem, dbając o swoją prywatność. Z przestrzeni na spotkania lub do pracy korzystasz, gdy tego potrzebujesz i masz pewność, że zawsze możesz liczyć na profesjonalną, zaufaną obsługę i efektywne wsparcie administracyjne.
Front Desk jest dostępny dla naszych Klientów od 9.00 do 17.00 w każdy dzień roboczy. W tych godzinach można również osobiście odebrać korespondencję. Dostęp do przestrzeni do spotkań oraz pracy nasi Klienci mają całodobowo bez żadnych ograniczeń.
Każdy odebrany list lub przesyłkę rejestrujemy w dzienniku korespondencji Klienta, z podaniem daty odbioru oraz nadawcy.
Korespondencję może odebrać każda osoba upoważniona do reprezentowania firmy. W przypadku spółki są to osoby wchodzące w skład zarządu zgodnie z wpisem do KRS, a w przypadku działalności jednoosobowej jej właściciel zgodnie z wpisem w CEiDG. Na podstawie pisemnego upoważnienia można nadać również taką kompetencję odbioru poczty każdej wskazanej osobie.
Posiadanie pieczątki Twojej firmy nie jest w żaden sposób wymagane. Do odbioru korespondencji przychodzącej należy jednorazowo upoważnić pracowników IdeaPlace, którzy wówczas mają prawo odbierać oprócz listów zwykłych, również listy polecone oraz za potwierdzeniem odbioru.
W trakcie współpracy regularnie dbamy o przypominanie o zalegającej korespondencji, którą można odebrać w dogodnym dla siebie czasie lub przekierować na wskazany adres korespondencyjny. Po zakończeniu współpracy zalegająca korespondencja zostaje zarchiwizowana.
Każdorazowo informujemy o korespondencji przychodzącej wysyłając powiadomienie drogą mailową z informacją o nadawcy oraz zgodnie z ustaleniami wynikającymi z umowy, możemy automatycznie lub na życzenie załączać zeskanowaną treść listu, lub przekazać informację na temat zawartości.
Tak, jeśli wyrazisz na to zgodę. Otrzymywanie skanów można ustalić w ramach automatycznego otwierania i skanowania każdej korespondencji lub wybrać opcjonalne skanowanie konkretnej pozycji, informując nas każdorazowo drogą mailową, który list należy otworzyć i przesłać jego skan.
U nas krzyżują się wszystkie drogi
Dlaczego warto zwrócić uwagę na wirtualne biuro? Wrocław to miasto z biznesowym potencjałem. Przedsiębiorcy w stolicy Dolnego Śląska stawiają na innowacyjne rozwiązania. Dotyczy to także tego, jak prowadzą swoje firmy. Wirtualne biuro we Wrocławiu to usługa, która proponuje nowy i wygodny sposób prowadzenia biura. Polega na udostępnianiu wirtualnego adresu do rejestracji działalności gospodarczej i korespondencji, ale obejmuje też szereg usług dodatkowych. Jedna z nich to obsługa recepcyjna, która nabiera znaczenia, gdy właściciel firmy i jego pracownicy większość czasu spędzają poza biurem. Wtedy to pracownicy sekretariatu przejmują pierwszy kontakt z nowym klientem firmy i całą administrację. Dla właścicieli kluczowe jest także zaplanowanie comiesięcznych wydatków. Wirtualne biuro pozwala zmniejszyć i zoptymalizować regularne koszty prowadzenia biura. To alternatywa dla tradycyjnego wynajmu przestrzeni biurowej.
Z możliwości, jakie daje wirtualny adres firmy, korzystają przedstawiciele rozmaitych branż. Usługa cieszy się zainteresowaniem wśród prowadzących działalności gospodarcze, przedstawicieli spółek i organizacji pozarządowych. Wirtualne biuro wybierają także podmioty zagraniczne, które otwierają nowe oddziały i stawiają na Wrocław. Jedną z kluczowych zalet tej formy prowadzenia biura jest cena. Decydując się na wirtualne biuro, klienci zyskują kompleksową usługę, której koszty są zoptymalizowane. Dzisiaj nie jest to wyłącznie adres, który ma znaczenie wizerunkowe. Usługa obejmuje także wsparcie na wielu płaszczyznach – zaczynając od obsługi korespondencyjnej, a kończąc na doradztwie ekspertów z zakresu księgowości czy prawa.
Prowadzenie własnej działalności wymaga wskazania adresu siedziby firmy. Właściciele firm, którzy nie chcą rejestrować swoich działalności w miejscu zamieszkania lub przedsiębiorcy, których specyfika prowadzenia biznesu nie wymaga stałego pobytu w biurze, powinni rozważyć opcję wirtualnego biura. W Idea Place oferujemy naszym klientom kilka pakietów z różnymi usługami. Po podpisaniu umowy i szczegółowym omówieniu, czego potrzebuje Twoja firma, możesz korzystać z naszego adresu do celów związanych z prowadzeniem firmy. Dodatkowo oddajesz w nasze ręce korespondencję przychodzącą i wychodzącą oraz jej skanowanie. Powierzasz prowadzenie biura profesjonalistom, którzy zajmą się wszystkimi formalnościami, a Ty będziesz mógł całą uwagę poświęcić rozwijaniu firmy. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty.
Wirtualne biuro wcale nie oznacza, że fizycznie nie masz do niego dostępu. Idea Place oddaje klientom do dyspozycji przestrzeń biurową wtedy, kiedy tego potrzebują. Dotyczy to zarówno pomieszczeń biurowych, miejsc coworkingowych, jak i sal biznesowych. Możesz zaplanować spotkanie biznesowe, a my zadbamy o przygotowanie miejsca, w którym jego uczestnicy poczują się komfortowo. Chcesz zorganizować szkolenie? Nasze sale są wyposażone w sprzęt multimedialny i profesjonalnie przygotowane do tego rodzaju spotkań. Wyróżniamy się szerokim spojrzeniem na potrzeby naszych klientów. Wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom. Dla nas adres do rejestracji firmy to początek dobrej współpracy.