Polityka prywatności serwisu ideaplace.pl

Poznaj szczegóły

Polityka prywatności & RODO

Niniejsza polityka dotyczącą „cookies” odnosi się do wszystkich stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne, których właścicielem i administratorem jest Centrum Inkubacji i Biznesu Sp. z o.o., Pl. Solny 15, 50-062 Wrocław. Prywatność i bezpieczeństwo danych użytkowników stron internetowych, których właścicielem i administratorem jest Centrum Inkubacji i Biznesu Sp. z o.o. jest jednym z naszych priorytetów.

Strona internetowa www.ideaplace.pl  wykorzystuje pliki „cookies”, które pozwalają na zapamiętanie wybranych informacji o jego użytkownikach i ich preferencjach. Za ich pomocą nie są jednak przetwarzane lub przechowywane dane osobowe.

Typy „cookies” oraz cel ich uzyskiwania i przechowywania:

  1. Konieczne do poprawnego działania stron- niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony www.ideaplace.pl (administratorem jest Centrum Inkubacji i Biznesu Sp. z o.o.), pozwalają na poruszanie się po nich oraz używanie ich elementów m.in. zapamiętują poprzednie czynności podczas wracania na tą samą stronę, wypełniania formularzy.
  2. Poprawiające wydajność – zbierają informacje na temat jak użytkownicy korzystają ze strony www.ideaplace.pl z jakich obszarów korzystają, odwiedzają, ile czasu na nich spędzają. Dzięki tym informacjom możliwe jest poprawianie działania stron oraz badanie potrzeb użytkowników.
  3. Poprawiające funkcjonalność- zapamiętywanie ustawień i wyborów użytkownika.
  4. Statystyczne-Tworzenie anonimowych statystyk służących do poprawienia funkcjonalności i zawartości stron.
    Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.

Rodzaje wykorzystywanych „cookies” oraz czas przechowywania danych w ciasteczkach.

Na Stronie internetowej www.ideaplace.pl mogą być używane dwa rodzaje ciasteczek:

  1. Pliki cookies sesyjne- to tymczasowe pliki cookies pozostające w pliku przeglądarki użytkownika do momentu opuszczenia strony internetowej, są one obowiązkowe dla poprawnego działania niektórych aplikacji i poprawnego wyświetlania zawartości strony.
  2. Pliki cookies 30- dniowe -są wykorzystywane w celu uatrakcyjnienia strony dla użytkownika. Tego rodzaju pliki pozostają w przeglądarce użytkownika znacznie dłużej. Okres ten zależy od dokonanych przez użytkownika ustawień przeglądarki internetowej.

Co to jest „cookies”:

  1. Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane i przechowywane na komputerze Użytkownika, smartfonie czy innym urządzeniu z którego łączy się z internetem.
  2. Pliki cookies pobierane są za pośrednictwem przeglądarki internetowej, podczas pierwszego wejścia na stronę.
  3. Pliki cookies nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniu z którego korzysta Użytkownik, pliki pomagają w dostosowaniu zawartości strony internetowej do oczekiwań, ułatwiają nawigację na stronach i zapewniają skuteczność procedur bezpieczeństwa.
  4. Pliki cookies pozwalają ocenić, jakie są upodobania Użytkowników, a także jak można ulepszać stronę internetową.

Warunki przechowywania i dostępu

W jaki sposób usunąć „cookies” lub zmienić ich ustawienia: Centrum Inkubacji i Biznesu Sp. z o.o. w pełni respektuje prawo do prywatności i ochrony danych technologicznych i zbiera wyłącznie informacje o wykorzystywaniu niniejszych stron przez zapisywanie do logów systemowych danych technologicznych, takich jak data połączenia z serwisem oraz adresu IP. Informacje te są wykorzystywane do celów wyłącznie administracyjnych i statystycznych i nie pozwalają na identyfikację pojedynczego użytkownika. Polityka prywatności związana z obszarami strony internetowej www.ideaplace.pl , w których podanie danych osobowych jest niezbędne lub fakultatywne z uwagi na ich charakter, takie jak sklep internetowy, ujęte są także w Regulaminie Strony Internetowej.

Użytkownik, który nie życzy sobie wykorzystywania plików „cookies” w opisanym powyżej celu, ma możliwość skonfigurowania ustawień oprogramowania zainstalowanego w urządzeniu tj. wykorzystywanej przeglądarki internetowej lub aplikacji w sposób uniemożliwiający przechowywanie wspomnianych plików w pamięci komputera. W każdej chwili może również usunąć je ręcznie. W celu zapoznania się ze szczegółową instrukcją postępowania prosimy o odwiedzenie strony internetowej producenta używanej przeglądarki internetowej.

W celu zarządzania ustawienia cookies należy wybrać z listy poniżej przeglądarkę internetową i postępować zgodnie z instrukcją:

Zmiany polityki prywatności

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez publikację nowej polityki prywatności na stron.

Dane osobowe:

Dane osobowe przekazywane nam przez użytkowników są przetwarzane przez Centrum Inkubacji i Biznesu Sp. z o.o., Pl. Solny 15, 50-062 Wrocław. Są one wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia oraz, jeśli Klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych wydarzeniach i ofercie IdeaPlace.

Prawa dostępu do danych

Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Dane osobowe Klientów są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.) jak również w zgodzie z tzw. RODO –Rozporządzeniem PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Jakie dane o Tobie zbieramy?

Podczas korzystania ze strony internetowej www.ideaplace.pl oraz zakupu warsztatów możesz zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza lub w inny sposób. Dane te są niezbędne, by Twoje zamówienia zostało zapisane w systemie. Wymagamy tylko tych danych, które są niezbędne do realizacji zamówienia.

Jeśli wyrażasz zgodę na wykorzystanie swoich danych w celach marketingowych oraz na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, Twoje dane służyć będą do wysyłki newslettera oraz innych informacji dotyczących najnowszych ofert i akcji promocyjnych oraz najlepszego dostosowania naszej oferty do Twoich potrzeb.

Podczas wizyty na naszej stronie automatycznie zbierane są dane dotyczące tej wizyty, np. adres IP, nazwa domeny, typ systemu operacyjnego, itp.

Niniejsza witryna internetowa korzysta z Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google, Inc. (“Google”). Google Analytics używa “cookies”, czyli plików tekstowych umieszczanych na komputerze użytkownika w celu umożliwienia witrynie przeanalizowania sposobu, w jaki użytkownicy z niej korzystają. Informacje generowane przez cookie na temat korzystania z witryny przez użytkownika (włącznie z jego adresem IP) będą przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią na serwerach w Stanach Zjednoczonych.

Google będzie korzystała z tych informacji w celu oceny korzystania z witryny przez użytkownika, tworzenia raportów dotyczących ruchu na stronach dla operatorów witryn oraz świadczenia innych usług związanych z ruchem na witrynach internetowych i korzystaniem z internetu. Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google. Google nie będzie łączyła adresu IP użytkownika z żadnymi innymi danymi będącymi w jej posiadaniu.

Użytkownik może zrezygnować z cookies wybierając odpowiednie ustawienia na przeglądarce, jednak należy pamiętać, że w takim przypadku korzystanie z wszystkich funkcji witryny może okazać się niemożliwe. Korzystając z niniejszej witryny internetowej użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Google dotyczących go danych w sposób i w celach określonych powyżej.

W jaki sposób kontaktujemy się z klientami?

Jeżeli dokonałeś transakcji zakupu i pozostawiłeś nam swój adres mailowy, wyślemy Ci potwierdzenie zamówienia oraz maila dotyczące statusu wysyłki, po wysłaniu go przez naszą firmę.Jeżeli zapisałeś się na nasz newsletter, będziesz otrzymywać go droga mailową.

W jaki sposób możesz poinformować nas o zmianie danych osobowych?

Dysponujesz prawem wglądu do swoich danych, ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz prawem sprzeciwu. Przy składaniu zamówienia możesz zmienić dane zachowując nr klienta. W każdej chwili możesz również wypisać się z newslettera.

W jaki sposób zabezpieczamy Twoje dane?

Twoje dane osobowe są w zbiorze danych firmy xCentrum Inkubacji i Biznesu Sp. z o.o., Pl. Solny 15, 50-062 Wrocław i są zabezpieczone przed wglądem osób trzecich.

RODO

Drodzy Użytkownicy Strony,

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, czy „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym pragniemy Was poinformować, w jaki sposób przetwarzamy dane oraz o zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. W kolejnych punktach dokładnie poznacie podstawowe informacje na ten temat.

CO GROMADZIMY?

Jako administrator danych osobowych informujemy, że przetwarzamy dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania z naszej strony internetowej, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez nas na stronach internetowych, w tym również zapisywanych w plikach cookies.

KTO BĘDZIE ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH?

Administratorami Państwa danych będziemy my, czyli Centrum Inkubacji i Biznesu Sp. z o.o., Pl. Solny 15, 50-062 Wrocław.

JAKI MAMY CEL W PRZETWARZANIU PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH?

Przetwarzamy te dane w celach opisanych w naszej polityce, między innymi aby:

– dopasować treści stron i tematykę materiałów do zainteresowań użytkowników,

– zapewnić większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia,

– pokazywać nasze reklamy, szczególnie te które naszym zdaniem mogą być dopasowane do wymagań, oczekiwań, potrzeb i zainteresowań użytkowników,

– prowadzić analizy i badania potrzeb naszych klientów, aby w przyszłości móc wesprzeć ich w działaniach zmierzających do dokonania zakupów naszych usług,

– świadczenia usług;

– dostosowywać zawartości serwisów i aplikacji do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; np. pliki cookies pozwalają w szczególności rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

– tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze serwisów i aplikacji, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

– prezentacji reklam, m.in. w sposób uwzględniający zainteresowania Użytkownika czy jego miejsce zamieszkania (indywidualizowanie przekazu reklamowego) i z gwarancją wyłączenia możliwości wielokrotnego prezentowania Użytkownikowi tej samej reklamy;

INFORMUJEMY, ŻE:

Twoje dane, które udostępnisz nam np. zapisując się na newsletter lub na warsztat, zgodnie z obowiązującym prawem chcemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. firmom i agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług. Może się również i tak zdarzyć, że na podstawie obowiązujących w Polsce przepisów będziemy udostępniać Twoje dane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych jak np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

MASZ RÓWNIEŻ PRAWA W ZWIĄZKU Z NASZYMI DZIAŁANIAMI:

Przede wszystkim, zgodnie z obowiązującymi już przepisami masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw, skorzystać z prawa do bycia zapomnianym na zasadach opisanych w ww. Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

DLACZEGO MAMY PRAWO PRZETWARZAĆ TWOJE DANE OSOBOWE?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Z kolei podstawą prawną dopasowywania treści usług do Twoich zainteresowań, zapewnienie ich bezpieczeństwa oraz pomiary i ich udoskonalanie, jak również marketing własny naszej firmy jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jako naszych klientów, w tym profilowanie oraz w celach analitycznych będzie odbywać się na podstawie tylko i wyłącznie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyrazisz zaznaczając dopowiedni przycisk podczas zapisów na newsletter, na warsztatach i akceptując naszę politykę prywatności w momencie wejścia na stronę.

Wyrażenie tej zgody jest całkowicie dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

Zostaw kontakt, odezwiemy się do Ciebie!

    Close