Rozwój przedsiębiorczości spowodował, że możliwości wynajmu przestrzeni biurowych bardzo się zmieniły. Jednym z przykładów elastycznej oferty są biura serwisowane, z których korzystają mniejsze firmy będące w fazie rozwoju, a także duże korporacje, które organizują miejsce pracy dla swoich pracowników pod konkretny projekt. Jeżeli również jesteś zainteresowany skorzystaniem z tej opcji i zaczynasz poszukiwania biura serwisowanego dla swojej firmy, to dobrze, że czytasz ten artykuł. Podpowiemy, co jest istotne i na jakie korzyści możesz liczyć.
Dlaczego miejsce ma znaczenie? Właściwa lokalizacja wpływa na wiele osób związanych z Twoją firmą. Przede wszystkim na pracowników. To oni codziennie przychodzą do biura i podejmują firmowe wyzwania. Z myślą o nich warto zdecydować się na adres, który będzie dogodny pod względem komunikacyjnym i pozwoli im w szybki oraz wygodny sposób docierać do pracy.
To, gdzie znajduje się firma, ma też znaczenie w kontaktach biznesowych. Klienci, partnerzy i kontrahenci również pojawiają się w biurze i zwracają uwagę na lokalizację. Jeżeli biuro położone jest w reprezentacyjnej części miasta blisko centrum, w prestiżowym kompleksie biurowym lub interesującej okolicy to doda to kilka punktów do wizerunku Twojej firmy. Jednak taka lokalizacja kosztuje. W przypadku tradycyjnego wynajmu może to być naprawdę duży wydatek. Biura serwisowane to jednak elastyczna propozycja i tutaj możliwa jest optymalizacja kosztów.
Podsumujmy, co jest najważniejsze w wyborze lokalizacji, czyli na co warto zwrócić uwagę:
rozpoznawalny adres na mapie miasta – wybierz lokalizację, która będzie miała pozytywny wpływ na wizerunek Twojej działalności.
łatwy dojazd do biura dla pracowników i klientów – to ważne, aby osoby, z którymi współpracujesz, mogły szybko i wygodnie docierać do biura. Postaw na dobrze skomunikowane miejsce.
otoczenie innych biznesów, inicjatyw i ośrodków – obecność w środowisku biznesowym może zaowocować nowymi kontaktami i projektami, które wzbogacą firmowe portfolio. Bądź wśród ludzi, którzy działają i inspirują.
Jeżeli ciekawi Cię, jaki adres zyskasz podejmując współpracę z IdeaPlace, to już spieszymy z odpowiedzią, że… prestiżowy. Plac Solny 15 – tutaj znajduje się nasza kamienica. Jesteśmy tuż obok wrocławskiego rynku i dajemy Ci możliwość stania się częścią samego centrum stolicy Dolnego Śląska. Ta lokalizacja jest też świetnie skomunikowana, a w pobliżu znajdziesz kilka dużych parkingów. U nas spotkasz przedstawicieli rozmaitych branż otwartych na nowe projekty i wyzwania.
Zakres oferowanych dodatkowych usług
Biuro serwisowane, czyli jakie? Jest to biuro tak zorganizowane, że można od razu zacząć w nim pracę. Oznacza to, że nie musisz poświęcać czasu i energii na kompletowanie mebli oraz sprzętu, wykonanie remontu w pomieszczeniach biurowych i przygotowanie całej struktury potrzebnej pracownikom. To wszystko jest w standardzie biura serwisowanego.
Na wiele udogodnień możesz liczyć również podczas korzystania z przestrzeni biurowej. Sprawy organizacyjne i związane z serwisem nie są na Twojej głowie. W tradycyjnym biurze musisz zadbać o recepcję i obsługę klientów, a także zorganizować firmę sprzątającą i serwis techniczny. W serwisowanej opcji już to masz i możesz swój cenny czas biznesowy przeznaczyć na właściwą działalność.
Czy zyskać coś jeszcze? Jeżeli wybierzesz IdeaPlace, z pewnością tak! Patrzymy szerzej na usługę biura serwisowanego i mamy do zaoferowania dodatkowe usługi, które przydają się przy prowadzeniu firmy. Przykładem może być pomoc i wsparcie np. prawników, księgowych, doradców finansowych i innych specjalistów. Indywidualnie podchodzimy do potrzeb Twojej firmy, ponieważ specyfika każdej branży jest inna. Naszym klientom oferujemy opiekę biznesową, która zaczyna się od rozmowy, a jej celem jest poznanie oczekiwań i potrzeb firmy. Mając tę wiedzę, możemy działać i łączyć Twój biznes z odpowiednimi ludźmi. Potrzebujesz konkretnego specjalisty? Chcesz sprawdzić, jak działa sieć networkingowa? Gdy zaczniesz prowadzić swój biznes w biurach IdeaPlace, szybko przekonasz się, jak pomocne jest indywidualne i kompleksowe wsparcie.
Jakie dodatkowe korzyści znajdziesz w IdeaPlace:
wsparcie specjalistów z różnych dziedzin uzależnione od Twoich potrzeb biznesowych – gdy poznamy Twoje potrzeby, znajdziemy odpowiednie rozwiązanie
bogata sieć networkingowa – spotkasz ludzi z różnych branż i to może być początek ciekawej współpracy biznesowej
wirtualna asystentka – zyskasz wsparcie przy zadaniach administracyjnych, projektowych i reprezentacyjnych.
dostęp do komfortowych sal biznesowych i szkoleniowych – spotkasz się z klientem w kameralnej sali lub zorganizujesz szkolenie do 30 uczestników.
Koszty wynajmu biura serwisowanego
Na koniec słów kilka o kosztach, które bardzo często są wyznacznikiem tego, jakie biuro wybierzesz. Biuro serwisowane to usługa, która pozwala zoptymalizować wydatki związane z utrzymaniem biura. Przede wszystkim nie musisz w swojej firmie zatrudniać dodatkowych osób, ponieważ serwis i obsługę recepcyjną masz w ramach usługi. Taki model współpracy znajdziesz w IdeaPlace. Wesprzemy Twoją firmę na wielu płaszczyznach. Przykładem może być np. wirtualna asystentka, która zajmie się pracami administracyjnymi i zadaniami, na które nie masz czasu w swoim grafiku.
Elastyczność usługi tego rodzaju biura jest też widoczna w korzystaniu z dodatkowych pomieszczeń. Biura serwisowane udostępniają sale konferencyjne i biznesowe na godziny, a Ty płacisz za nie tylko wtedy, gdy są Ci potrzebne. Dodatkowo pracownicy mogą na co dzień korzystać ze wspólnych przestrzeni, np. aneksu kuchennego. Również w IdeaPlace masz do dyspozycji komfortowe sale do spotkań szkoleniowych i biznesowych.
Jeżeli Twoja firma dynamicznie się rozwija i wciąż powiększa, z pewnością nie chcesz brać na siebie długoterminowych zobowiązań. W przypadku tradycyjnych biur są to bardzo często umowy na kilka lat. Biuro serwisowane wynajmiesz na krótszy okres z możliwością przedłużenia. Może ono także zmieniać się i rozrastać wraz z potrzebami Twojej firmy. Z perspektywy kosztów jest to lepsze rozwiązanie. IdeaPlace bierze to pod uwagę. Dlatego w każdym momencie możesz zamienić biurową przestrzeń na większą lub skorzystać z modułów pokoi. Dajemy Ci możliwość pozostania w tym samym miejscu i lokalizacji także wtedy, gdy się rozwijasz. To kolejny dowód na to, że słuchamy klientów i kreujemy dla nich elastyczne rozwiązania.
Jutta Hutsch-Kasprzyk
Jutta Hutsch-Kasprzyk to doświadczona Chief Operation Officer, która w swojej karierze skupiała się na optymalizacji procesów biznesowych i redukcji kosztów operacyjnych. Jest uzdolnioną negocjatorką, budując silne kontakty z kluczowymi kontrahentami i klientami. Jej umiejętności w zarządzaniu sprawami firmy, organizacją pracy zespołu i tworzeniem strategii rozwoju przyczyniły się do sukcesu IdeaPlace na biznesowej mapie Wrocławia.