Twój biznes rozwija się intensywnie i doszedłeś do momentu, że potrzebujesz wsparcia w działaniach, których wciąż przybywa? Mamy rozwiązanie, dzięki któremu zyskasz czas na rozwój i podejmowanie kluczowych decyzji. Wirtualna asystentka w IdeaPlace to usługa, która ukształtowała się z bogatej wiedzy i długoletniego doświadczenia. Dlatego dzisiaj możemy zaproponować Ci całościowe wsparcie w różnorodnych działaniach i tematach, również tych wymagających poufności i zaufania. Zyskaj członka zespołu, który będzie z zaangażowaniem pracował na sukces Twojej firmy.
O wirtualnej asystentce można powiedzieć, że to osoba do zadań specjalnych, a te są naprawdę różne. Jej wyróżnikiem jest to, że działa zdalnie, ale nie oznacza to, że mniej efektywnie. W IdeaPlace ta usługa nie jest przypadkowa, ale wypracowana i poparta doświadczeniem. Od początku naszej działalności angażujemy się i wspieramy biznesy naszych klientów. Teraz przekuliśmy to w odrębną usługę. Do każdego wyzwania asystenckiego podchodzimy indywidualnie, bo rozumiemy, że każdy biznes jest inny. Podczas pierwszej rozmowy z klientem chcemy poznać jego firmę i omawiamy specyfikę zadań do oddelegowania. To bardzo ważne, aby już na początku określić zakres wsparcia wirtualnej asystentki. Dostosowujemy się do naszych klientów na wielu polach, także tych związanych z doborem kanałów komunikacji i narzędzi. Zależy nam na tym, aby stać się częścią już funkcjonującej firmy.
Jakie zadania możesz zlecić wirtualnej asystentce w IdeaPlace?
Pewnie zastanawiasz się, w jakich obszarach wirtualna asystentka może Cię wyręczyć. Uzależnione jest to od umiejętności i kompetencji. W IdeaPlace spotkasz się z kompleksowych wsparciem. Specjalizujemy się w działaniach asystenckich, administracyjnych, projektowych i reprezentacyjnych. Co dokładnie możemy Ci zaproponować?
1. Realizacja małych i dużych projektów, a także procesów
W każdej firmie pojawiają się jednorazowe i czasochłonne tematy. To idealny moment, aby do pracy włączyła się wirtualna asystentka. Przykładem takich zadań może być wybór i zamówienie gadżetów firmowych. Bardziej wymagający projekt to np. rejestracja znaku towarowego. Wtedy czuwamy nad całym procesem. Znajdujemy kancelarię, która się tym zajmie, odpowiadamy za kontakt oraz ustalamy i koordynujemy działania. Gdy potrzebujesz nowego biura, pomożemy Ci znaleźć przestrzeń, która sprosta potrzebom Twoim i pracowników. A może chcesz stworzyć bazę klientów z uwzględnieniem konkretnych parametrów? Także w tym temacie wesprze Cię wirtualna asystentka z IdeaPlace.
2. Wirtualny sekretariat
Codzienność w firmie to odbieranie maili, przekazywanie dokumentów i zarządzanie fakturami. Jak nad tym zapanować? Z pomocą wirtualnej asystentki. Oddeleguj nam prace administracyjne związane z prowadzeniem sekretariatu. Zajmiemy się obsługą skrzynki mailowej, obiegiem dokumentów i zapewnimy profesjonalny customer service. Dając nam wgląd do różnorodnych firmowych informacji, zyskujesz także pewność poufności i bezpieczeństwo. Dla IdeaPlace zaufanie jest priorytetem.
3. Planowanie, prezentacje, wstępne rekrutacje
Mimo iż wirtualna asystentka działa zdalnie, wiele jej obowiązków nie różni się od tych wykonywanych przez tradycyjną asystentkę. Jeżeli potrzebujesz dobrego planu projektu, rzetelnej i merytorycznej prezentacji, w której nie zabraknie kluczowych danych, to zaangażuj wirtualne wsparcie. Na nas możesz liczyć również przy powiększaniu swojego zespołu. Gdy postanowisz rozpocząć nowe rekrutacje, zajmiemy się przygotowaniem ogłoszeń i ich publikacją w różnych kanałach oraz selekcją napływających CV. Pamiętaj także, że IdeaPlace to różnorodne kontakty biznesowe, które pozwalają nam łączyć ludzi i działalności przy ciekawych projektach.
4. Research w branżowych tematach
Zanim zdecydujesz się na kolejną inwestycję lub poszerzenie oferty z pewnością zechcesz zrobić dobry research, który określi perspektywy dla nowego przedsięwzięcia. Sprawdzone i rzetelne dane mogą okazać się kluczowe. Profesjonalizm, przywiązanie do szczegółu i zaangażowanie w poszukiwanie informacji znajdziesz w IdeaPlace. Na przestrzeni wielu lat poznaliśmy wiele branż i znamy ich specyfikę. To doświadczenie wirtualna asystentka przekaże Twoim projektom.
5. Reprezentacja firmy z pełnomocnictwem
Działania reprezentacyjne to kolejny rodzaj zadań, które możesz powierzyć wirtualnej asystentce w IdeaPlace. W przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej polegają one na tym, że po otrzymaniu pełnomocnictwa reprezentujemy Twoją firmę w urzędach i instytucjach publicznych. W Twoim imieniu możemy załatwiać sprawy w Urzędzie Skarbowym i ZUS-ie. Stale też monitorujemy sytuację i reagujemy. Jesteśmy również wsparciem dla zagranicznych firm i podmiotów planujących otworzyć oddział w Polsce. Działamy w ramach pełnomocnika spółki już po jej utworzeniu. Wówczas reprezentujemy firmę przed instytucjami publicznymi i organizujemy wiele kwestii związanych z zawieraniem umów z dostawcami i partnerami.
Jeżeli chcesz poznać więcej szczegółów o wirtualnej asystentce w IdeaPlace, przejdź na stronę Wirtualna Asystentka lub umów się na bezpłatną konsultację, podczas której opowiesz nam, jak możemy pomóc Twojej firmie.
Jutta Hutsch-Kasprzyk
Jutta Hutsch-Kasprzyk to doświadczona Chief Operation Officer, która w swojej karierze skupiała się na optymalizacji procesów biznesowych i redukcji kosztów operacyjnych. Jest uzdolnioną negocjatorką, budując silne kontakty z kluczowymi kontrahentami i klientami. Jej umiejętności w zarządzaniu sprawami firmy, organizacją pracy zespołu i tworzeniem strategii rozwoju przyczyniły się do sukcesu IdeaPlace na biznesowej mapie Wrocławia.