Prestiżowy adres dla Twojej firmy i dużo więcej

Wirtualne biuro - Wrocław

Czy Twoja firma potrzebuje adresu, który wyróżni ją na tle konkurencji? Wybierz miejsce w samym sercu Wrocławia. Prestiżowy adres dla siedziby to dobry początek. W IdeaPlace zyskujesz coś jeszcze… Wspieramy Cię w codziennej pracy i umożliwiamy korzystanie z przestrzeni biurowych. Dostosujemy usługę wirtualnego biura do Twoich potrzeb.

Poznaj szczegóły
OFERTA WIRTUALNEGO BIURA

Co zyskasz wybierając wirtualne biuro w IdeaPlace

Adres, który liczy się w biznesie

Adres, który liczy się w biznesie

Oferujemy Twojej firmie adres w samym centrum stolicy Dolnego Śląska. Zyskujesz lokalizację, która pozytywnie wpłynie na wizerunek działalności i odegra znaczenie w kontakcie z klientami. Plac Solny 15 to miejsce rozpoznawalne na mapie Wrocławia. Udostępniamy adres do korespondencji, rejestracji i celów marketingowych.

Kompleksowa obsługa korespondencji

Kompleksowa obsługa korespondencji

W IdeaPlace zaproponujemy Ci najdogodniejszy sposób odbioru i przekazywania firmowej poczty. To Ty decydujesz, jaki rodzaj korespondencji możemy odebrać. Szybko i sprawnie powiadomimy Cię o nowym liście lub przesyłce i zadbamy o to, aby Twoja poczta była bezpieczna. Ponadto w dowolnym momencie możesz zmienić i dopasować do siebie warunki obsługi korespondencyjnej.

Wiele usług w jednym miejscu

Wiele usług w jednym miejscu

U nas znajdziesz profesjonalne sale biznesowe dla kameralnych spotkań i wieloosobowych szkoleń z serwisem oraz cateringiem. Wsparciem przy codziennej organizacji firmy będzie wirtualna asystentka, a gdy zechcesz popracować w biurze, masz możliwość wynajmu biura lub stanowiska coworkingowego. W jednym miejscu korzystasz z wielu przydatnych usług.

Właściwy adres ma znaczenie

ATUTY WIRTUALNEGO BIURA

Poznaj najważniejsze atuty wirtualnego biura w Idea Place

Optymalizacja kosztów


Wiemy, jak ważne jest mądre zarządzanie finansami firmy. Wirtualne biuro pozwala na optymalizację kosztów związanych z prowadzeniem biznesu. W atrakcyjnej cenie dostajesz pakiet usług na wysokim poziomie. To rozwiązanie m.in. dla właścicieli firm, dla których wynajęcie biura w tradycyjny sposób może być nieopłacalne.

Wsparcie specjalistów


W IdeaPlace ważne są relacje. Na przestrzeni lat udało się nam wypracować wartościowe kontakty z szerokim gronem specjalistów. Z ich wiedzy i doświadczenia może skorzystać także Twoja firma. Współpracujemy m.in. z prawnikami, doradcami podatkowymi, księgowymi i tłumaczami.

Zaufanie i dyskrecja


Działamy na rynku od wielu lat i cieszymy się zaufaniem instytucji publicznych, którym podlegamy i z którymi współpracujemy. Nasza oferta to odpowiedź na współczesne potrzeby przedsiębiorców. Ponadto przywiązujemy olbrzymią wagę do dyskrecji i dbałości o Twoją korespondencję oraz dokumentację firmy. W IdeaPlace masz pewność, że firmowe dokumenty są bezpieczne.

Prestiżowa lokalizacja


Otrzymujesz wirtualny adres, który jest w centrum wydarzeń biznesowych i kulturalnych. Plac Solny 15 jest zlokalizowany blisko wrocławskiego rynku. To najlepiej skomunikowana część miasta z łatwym i szybkim dojazdem. Sprawdź, jak do nas dojechać oraz jakie kluczowe punkty znajdują się w pobliżu IdeaPlace, odwiedzając mapę w dziale Kontakt.

Oferta dopasowana do Twojej firmy

Wirtualne biuro Wrocław - cennik

Pakiet Bronze

175 zł

miesięcznie przy PAKIECIE ROCZNYM OSZCZĘDNOŚĆ 900 ZŁ

200 zł miesięcznie przy płatności półrocznej lub 250 zł miesięcznie*


  • prestiżowy adres do rejestracji firmy
  • obsługa korespondencji
  • skanowanie korespondencji
  • wysyłka skanów korespondencji na e-mail
  • rabat 20% na rezerwację sal spotkań i sal szkoleniowych
Zamów kontakt

Pakiet Silver

210 zł

miesięcznie przy PAKIECIE ROCZNYM OSZCZĘDNOŚĆ 1080 ZŁ

250 zł miesięcznie przy płatności półrocznej lub 300 zł miesięcznie**


  • prestiżowy adres do rejestracji firmy
  • obsługa korespondencji
  • skanowanie korespondencji
  • wysyłka skanów korespondencji na e-mail
  • rabat 20% na rezerwację sal spotkań i sal szkoleniowych
  • tabliczka z logo firmy
  • dedykowana szafka na dokumenty
Zamów kontakt

Pakiet Gold

350 zł

miesięcznie przy PAKIECIE ROCZNYM OSZCZĘDNOŚĆ 1800 ZŁ

400 zł miesięcznie przy płatności półrocznej lub 500 zł miesięcznie*


  • prestiżowy adres do rejestracji firmy
  • obsługa korespondencji
  • skanowanie korespondencji
  • wysyłka skanów korespondencji na e-mail
  • rabat 20% na rezerwację sal spotkań i sal szkoleniowych
  • tabliczka z logo firmy
  • dedykowana szafka na dokumenty
  • dostęp do sali lub usług asystenckich (4 h/miesięcznie)
  • miejsce do pracy w przestrzeni coworkingowej (5 dni/miesięcznie)
Zamów kontakt

* Wszystkie podane koszty to ceny netto, do których należy doliczyć 23% VAT.

przekonaj się, DLACZEGO warto postawić na wirtualne biuro

Jak zacząć współpracę z IdeaPlace?

1 Krok 1

Gdy skontaktujesz się z naszą firmą, przedstawimy Ci szczegółową ofertę i omówimy warunki współpracy. Wyjaśnimy w szczegółach, czym jest wirtualne biuro w IdeaPlace i rozwiejemy wszelkie wątpliwości. Czekamy na Twoje pytania.

2 Krok 2

Zależy nam na tym, aby dobrze poznać Twój biznes. Dzięki tej wiedzy wybierzemy dla Ciebie najlepszy pakiet usług. Przekonasz się, że nasza oferta jest kompleksowa, elastyczna i dopasowana do różnych typów działalności.

3 Krok 3

Podpisanie umowy oznacza, że właśnie rozpoczęliśmy współpracę. Od tego momentu możesz posługiwać się naszym adresem do celów rejestracji, korespondencji i reklamy swojej firmy oraz korzystać z usług dostępnych w pakiecie.

Opinie naszych klientów

Klienci o tym, co robimy

Z Centrum Inkubacji i Biznesu Sp. z o.o. nawiązaliśmy współpracę w zakresie usług biurowych, w ramach których zarejestrowaliśmy firmę pod adresem Plac Solny 15 z siedzibą we Wrocławiu, a także powierzyliśmy obieg korespondencji firmowej. Proces rejestracyjny w potrzebnych instytucjach przebiegł sprawnie i bezproblemowo, głównie dzięki długoletniemu doświadczeniu i obecności biura na wrocławskim rynku.
Doskonałym uzupełnieniem oferowanych usług jest możliwość najmu sal biznesowych na godziny zarówno w dni robocze, jak i weekendy. 

Maciej Nawrocki – Członek Zarządu
Strategiczni Sp. z o.o.

Bliska, ciepła i entuzjastyczna atmosfera. W tym miejscu chce się pracować. Z tej lokalizacji łatwo dojść do dobrego jedzenia na lunch, a parking na Placu Solnym przed 9 jest dostępny bez problemów.
Dla mnie jest to prestiżowa lokalizacja mojej firmy, nie muszę chodzić na pocztę.

Marek Hobler – Właściciel
Marek Hobler White Hats

Rejestracja firmy pod tym adresem ma wiele zalet. Wsparcie zespołu Idea Place i usługi asystenckie są na jak najwyższym poziomie. Zawsze można liczyć na indywidualne podejście i zrozumienie potrzeb.
W imieniu marki www.pasja-pisania.pl polecam IdeaPlace, jako miejsce sprzyjające rozwojowi nowych firm, startupów czy freelancerów, ponieważ swoją pozytywną energią i profesjonalizmem potrafią wesprzeć każdego.

Dariusz Brzezicki – CEO
Pasja Pisania Sp. z o.o.

Wirtualne biuro to dla mnie przede wszystkim komfort funkcjonowania: sprawna obsługa asystencka, dostęp do dobrej jakości miejsca na spotkania, wygodna lokalizacja. IdeaPlace daje to wszystko i uzupełnia o doskonałą atmosferę.

Tak wygląda idealny partner w biznesie!

Grzegorz Szałajko

Więcej o IdeaPlace
CO SĄDZĄ O NAS INNI?

Nasi klienci

Zaufało nam już 1500 klientów z całego świata. Dbamy o długoterminowe partnerskie relacje i zawsze staramy się dopasować usługi do potrzeb biznesów i pracowników naszych klientów.

Zaufanie i wiarygodność

Co jeszcze możemy zrobić dla Twojej firmy

Sprawdź inne usługi w IdeaPlace

Coworking

Coworking

Odkryj kreatywną przestrzeń do pracy. Dołącz do ludzi z pasją i rozwijaj się zawodowo. IdeaPlace to miejsce dla freelancerów i startup’ów stawiających na nowoczesne podejście do zawodowych obowiązków.

Wirtualna asystentka

Wirtualna asystentka

Potrzebujesz asystenckiego wsparcia w codziennym prowadzeniu biznesu? Wirtualna asystentka przejmie zadania i poprowadzi projekty związane z organizacją Twojej firmy. W tym czasie Ty skupisz się na rozwijaniu działalności.

Sale szkoleniowe

Sale szkoleniowe

Chcesz spotkać się z klientami lub partnerami biznesowymi w komfortowym miejscu? W IdeaPlace oferujemy wielofunkcyjne sale biznesowe oraz szkoleniowe na wydarzenia zarówno w formie stacjonarnej, jak i online.

Więcej na temat tej usługi

Dowiedz się więcej

Co warto wiedzieć o wirtualnym biurze

Najczęściej zadawane pytania

Masz dodatkowe pytania dotyczące wirtualnego biura? Sprawdź odpowiedzi poniżej. Jeżeli nie znajdziesz interesującej Cię informacji, skontaktuj się z naszymi pracownikami. Chętnie porozmawiamy o tym, co możemy dla Ciebie zrobić.

Pod jaki Urząd Skarbowy będzie podlegać moja firma?
Urząd Skarbowy Wrocław - Stare Miasto, ul. Inowrocławska 4, 53-654 Wrocław.
Ile kosztuje wynajęcie wirtualnego biura?
Kwota za miesięczną usługę uzależniona jest od wybranego pakietu oraz wariantu płatności. Oferujemy przy płatności za pół roku 1 miesiąc gratis, więc zapłacisz za 5 miesięcy, a 1 otrzymasz bezpłatnie w ramach współpracy. Przy płatności za rok z góry oferujemy aż 3 miesiące gratis, więc zapłacisz jedynie za 9, a 3 kolejne otrzymujesz od nas bezpłatnie.
Jak założyć wirtualne biuro?
Należy zawrzeć z nami umowę na usługi biurowe, w ramach których świadczymy usługę rejestracji oraz odbiór korespondencji wraz z opcjonalnym dostępem do innych dodatkowych usług, z których możesz skorzystać wtedy, kiedy potrzebujesz.
Jak działa wirtualne biuro?
Od dnia podpisania umowy posiadasz prawo do adresu rejestracyjnego oraz korespondencyjnego Plac Solny 15, 50-062 Wrocław, którym możesz swobodnie dysponować celem przerejestrowania oraz kierowania swojej poczty. Po wpłynięciu jakiegokolwiek listu lub przesyłki otrzymasz od nas powiadomienie drogą mailową. Możesz wówczas otrzymać również skan zawartości listu lub uzyskać informację o zawartości przesyłki. Posiadasz również prawo do korzystania z naszych dodatkowych usług: wynajmu sal biznesowych oraz szkoleniowych, miejsca do pracy w strefie coworkingu lub biur serwisowanych, czy też wsparcia wirtualnej asystentki. Wszystkie wspomniane możliwości są opcjonalne, co oznacza, że korzystasz z nich wtedy, gdy potrzebujesz i płacisz za realnie wykorzystaną usługę.
Co daje wirtualne biuro?
Przede wszystkim prestiż, ponieważ dysponujesz reprezentacyjnym adresem w centrum Wrocławia oraz ogromny komfort w oddelegowaniu usługi odbioru poczty, którą świadczymy dla Ciebie w trybie ciągłym. Zyskujesz zatem na wizerunku, optymalizujesz koszty oraz cieszysz się spokojem, dbając o swoją prywatność. Z przestrzeni na spotkania lub do pracy korzystasz, gdy tego potrzebujesz i masz pewność, że zawsze możesz liczyć na profesjonalną, zaufaną obsługę i efektywne wsparcie administracyjne.
W jakich godzinach czynne jest biuro?
Front Desk jest dostępny dla naszych Klientów od 9.00 do 17.00 w każdy dzień roboczy. W tych godzinach można również osobiście odebrać korespondencję. Dostęp do przestrzeni do spotkań oraz pracy nasi Klienci mają całodobowo bez żadnych ograniczeń.
Na czym polega rejestracja korespondencji?
Każdy odebrany list lub przesyłkę rejestrujemy w dzienniku korespondencji Klienta, z podaniem daty odbioru oraz nadawcy.
Kto może odebrać korespondencję mojej firmy?
Korespondencję może odebrać każda osoba upoważniona do reprezentowania firmy. W przypadku spółki są to osoby wchodzące w skład zarządu zgodnie z wpisem do KRS, a w przypadku działalności jednoosobowej jej właściciel zgodnie z wpisem w CEiDG. Na podstawie pisemnego upoważnienia można nadać również taką kompetencję odbioru poczty każdej wskazanej osobie.
Czy musze dostarczyć pieczątkę firmy?
Posiadanie pieczątki Twojej firmy nie jest w żaden sposób wymagane. Do odbioru korespondencji przychodzącej należy jednorazowo upoważnić pracowników IdeaPlace, którzy wówczas mają prawo odbierać oprócz listów zwykłych, również listy polecone oraz za potwierdzeniem odbioru.
Co się dzieje z korespondencją, której nie odbiorę?
W trakcie współpracy regularnie dbamy o przypominanie o zalegającej korespondencji, którą można odebrać w dogodnym dla siebie czasie lub przekierować na wskazany adres korespondencyjny. Po zakończeniu współpracy zalegająca korespondencja zostaje zarchiwizowana.
Czy zostanę poinformowany o korespondencji przychodzącej?
Każdorazowo informujemy o korespondencji przychodzącej wysyłając powiadomienie drogą mailową z informacją o nadawcy oraz zgodnie z ustaleniami wynikającymi z umowy, możemy automatycznie lub na życzenie załączać zeskanowaną treść listu, lub przekazać informację na temat zawartości.
Czy otrzymam skan mojej korespondencji?
Tak, jeśli wyrazisz na to zgodę. Otrzymywanie skanów można ustalić w ramach automatycznego otwierania i skanowania każdej korespondencji lub wybrać opcjonalne skanowanie konkretnej pozycji, informując nas każdorazowo drogą mailową, który list należy otworzyć i przesłać jego skan.

U nas krzyżują się wszystkie drogi

Czym jest wirtualne biuro?

Dlaczego warto zwrócić uwagę na wirtualne biuro? Wrocław to miasto z biznesowym potencjałem. Przedsiębiorcy w stolicy Dolnego Śląska stawiają na innowacyjne rozwiązania. Dotyczy to także tego, jak prowadzą swoje firmy. Wirtualne biuro we Wrocławiu to usługa, która proponuje nowy i wygodny sposób prowadzenia biura. Polega na udostępnianiu wirtualnego adresu do rejestracji działalności gospodarczej i korespondencji, ale obejmuje też szereg usług dodatkowych. Jedna z nich to obsługa recepcyjna, która nabiera znaczenia, gdy właściciel firmy i jego pracownicy większość czasu spędzają poza biurem. Wtedy to pracownicy sekretariatu przejmują pierwszy kontakt z nowym klientem firmy i całą administrację. Dla właścicieli kluczowe jest także zaplanowanie comiesięcznych wydatków. Wirtualne biuro pozwala zmniejszyć i zoptymalizować regularne koszty prowadzenia biura. To alternatywa dla tradycyjnego wynajmu przestrzeni biurowej.

Do kogo jest skierowane wirtualne biuro?

Z możliwości, jakie daje wirtualny adres firmowy, korzystają przedstawiciele rozmaitych branż. Usługa cieszy się zainteresowaniem wśród prowadzących działalności gospodarcze, przedstawicieli spółek i organizacji pozarządowych. Wirtualne biuro wybierają także podmioty zagraniczne, które otwierają nowe oddziały i stawiają na Wrocław. Jedną z kluczowych zalet tej formy prowadzenia biura jest cena. Decydując się na wirtualne biuro, klienci zyskują kompleksową usługę, której koszty są zoptymalizowane. Dzisiaj nie jest to wyłącznie adres, który ma znaczenie wizerunkowe. Usługa obejmuje także wsparcie na wielu płaszczyznach – zaczynając od obsługi korespondencyjnej, a kończąc na doradztwie ekspertów z zakresu księgowości czy prawa.

Wirtualny adres - jak to działa?

Prowadzenie własnej firmy wymaga wskazania siedziby. Właściciele firm, którzy nie chcą rejestrować swoich działalności w miejscu zamieszkania lub przedsiębiorcy, których specyfika prowadzenia biznesu nie wymaga stałego pobytu w biurze, powinni rozważyć opcję wirtualnego biura. W Idea Place oferujemy naszym klientom kilka pakietów z różnymi usługami. Po podpisaniu umowy i szczegółowym omówieniu, czego potrzebuje Twoja firma, możesz korzystać z naszego adresu do celów związanych z prowadzeniem firmy. Dodatkowo oddajesz w nasze ręce korespondencję przychodzącą i wychodzącą oraz jej skanowanie. Powierzasz prowadzenie biura profesjonalistom, którzy zajmą się wszystkimi formalnościami, a Ty będziesz mógł całą uwagę poświęcić rozwijaniu firmy. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty.

Prawdziwe spotkania w wirtualnym biurze - czy to możliwe?

Wirtualne biuro wcale nie oznacza, że fizycznie nie masz do niego dostępu. Idea Place oddaje klientom do dyspozycji przestrzeń biurową wtedy, kiedy tego potrzebują. Dotyczy to zarówno pomieszczeń biurowych, miejsc coworkingowych, jak i sal biznesowych. Możesz zaplanować spotkanie biznesowe, a my zadbamy o przygotowanie miejsca, w którym jego uczestnicy poczują się komfortowo. Chcesz zorganizować szkolenie? Nasze sale są wyposażone w sprzęt multimedialny i profesjonalnie przygotowane do tego rodzaju spotkań. Wyróżniamy się szerokim spojrzeniem na potrzeby naszych klientów. Wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom. Dla nas adres do rejestracji firmy to początek dobrej współpracy.